کوسه‌غراوی در واکنش به جان باختن کولبران:
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
14 / 11 / 1395برچسب:, :: 5:57 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

کوسه‌غراوی در واکنش به جان باختن کولبران:

دولت آینده باید تلاش‌های پرثمری در جهت رفع بیکاری از مناطق مرزی به خرج دهد

خبرگزاری فارس: دولت آینده باید تلاش‌های پرثمری در جهت رفع بیکاری از مناطق مرزی به خرج دهد

عضو کمیسیون عمران درباره ضرورت توجه دولت به اشتغال مرزنشینان به منظور رهایی آنان از راه‌هایی همچون کولبری برای امرار معاش گفت: دولت آینده باید تلاش‌های پرثمری در جهت رفع بیکاری از مناطق مرزی به خرج دهد.

شهرام کوسه‌غراوی نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره ضرورت توجه دولت به اشتغال مرزنشینان به منظور رهایی آنان از راه‌هایی همچون کولبری برای امرار معاش گفت: امنیت مرزهای ما را مرزنشینان تأمین می‌کنند از این رو باید از اصلی‌ترین اولویت‌های دولت ایجاد اشتغال برای آنان باشد.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در برنامه ششم توسعه به منظور اشتغال‌زایی برای ساکنین مناطق مرزی کشور خاطرنشان کرد: دولت آینده باید تلاش‌های پرثمری در جهت رفع بیکاری از مناطق مرزی به خرج دهد.

نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم کمک دولت به بهره‌برداری از فرصت‌های اشتغال در مناطق مرزی کشور از دولت خواست ظرفیت‌های اشتغال‌زایی در مرز‌ها را فعال کند.

به گزارش فارس، شنبه شب، پنج نفر از کولبران در مرزهای غربی کشور بر اثر ریزش بهمن، جان خود را از دست دادند. 

خاطرنشان می‌شود روز سه‌شنبه نیز جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس در جریان طرح سوال خود از علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی با تأکید بر اینکه مرزها را باید به عنوان یک فرصت حساب کرد و نه تهدید، اظهار داشت: شاهد کشته شدن 5 نفر از کولبران در مرزهای غربی کشور به خاطر سقوط بهمن بودیم که به خاطر 100 هزار تومان کولبری می‌کنند را امرار معاش کنند اما در مقابل حال افرادی با یک تلفن و بدون طی مراحل قانونی جلوی چشم مسئولان هزاران تن محصول وارد می‌کنند و میلیاردها تومان به جیب می‌زنند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: این در حالی است که جوانان برای 100 هزار تومان باید 300 کیلو بار به دوش بکشند؛ آیا این عدالت و انصاف است؟

وی با اشاره به این که برای پیگیری وضعیت کولبران بارها با وزیر کشور، گمرک و ناجا جلسه گذاشته شده است اما کسی درد این کولبران را درک نکرد، اظهار داشت: اینها که بدون مجوز از مرزها واردات انجام می‌دهند چه کسانی هستند؟ و توسط چه کسانی از سوی دولت حمایت می‌شوند؟

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: کولبران را زندانی می‌کنیم اما با افرادی را که با یک تماس تلفنی هزاران تن کالا و محصول وارد کشور می‌کنند کاری نداریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7